GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések
1. A helyszínen csak privát rendezvényeket lehet szervezni, vagy ti is tartotok eseményeket?
Nemcsak privát rendezvényeket lehet nálunk tartani, hanem mi magunk is szervezünk időszakos eseményeket, például pizzasütős napokat, tematikus bulikat és belépőjegyes rendezvényeket. Imádjuk az egyedi eseményeket. Legyen szó pizzanapról, koktélkóstolóról, vagy egy zenés estéről – mindig készülünk valami izgalmassal! A következő eseményeinkről érdemes figyelni a weboldalunkat és a közösségi médiánkat.
(Ezek az események nem befolyásolják a magánrendezvények szervezését, tehát bárki bármilyen eseményt szervezhet nálunk attól függetlenül.)
2. Mikor nyit a fagylaltozó és cukrászda rész?
Már az első napsugarakat követően, jó idő esetén nyitjuk meg a fagylaltozó és cukrászda részünket, ahol a sokak által ismert és nagyon szeretett süteményekkel, kézműves fagylaltokkal és egyéb meglepetésekkel készülünk. (Előző évben már márciusban megnyitottuk a szezont.)
3. Ha nyitva van a fagylaltozó és cukrászda, a rendezvényeken is lehet onnan rendelni?
Igen, ha a fagylaltozó és cukrászda nyitva tart, a rendezvények alatt is elérhetők a kínálatunkban szereplő termékek. A vendégek fagylaltokat, süteményeket és egyéb édességeket rendelhetnek a nyitvatartási időn belül.
4. Ha írtam üzenetet az oldalon keresztül, mennyi idő alatt kapok választ az érdeklődésemre?
Általában 2-3 munkanapon belül válaszolunk minden beérkező kérdésre vagy érdeklődésre. (Ez alól kivételt képeznek MAJD a PIZZA rendelésekkel kapcsolatos üzenetek, azokra perceken belül válaszolni fogunk... Részletek hamarosan!)
5. Van lehetőség előzetes helyszínbejárásra a foglalás előtt?
Igen! Hangoztatni is szoktuk, hogy előtte előzetes egyeztetés alapján körbevezetünk és minden felmerülő kérdésre válaszolunk személyesen.
6. Hozhatok saját dekorációt a rendezvényre?
Természetesen! A saját dekoráció megengedett, amennyiben az nem okoz kárt a helyszínben, és könnyen eltávolítható. Ha speciális igényeid vannak, jelezd előre! Saját dekoráció esetén nem tudunk segíteni az applikációban, azonban biztosítunk neked előtte elég időt, lehetőséget, hogy kényelmesen elkészíthesd az általad elképzelt dekorációt.
7. Lehetséges egyszerre két külön rendezvényt tartani a helyszínen?
Igen, a helyszínünk elég nagy ahhoz, hogy egyszerre két rendezvény is kényelmesen elférjen egymástól teljesen külön. Már több alkalommal volt rá példa, és mindig gördülékenyen működött. A tágas térnek és az elrendezésnek köszönhetően a párhuzamos események zavartalanul, egymástól függetlenül zajlanak. Ha ilyesmiben gondolkodsz, érdemes előre egyeztetni velünk, hogy biztosítani tudjuk a megfelelő kialakítást!
8. Megközelítőleg hány fő befogadására képes a nagyszalon?
A nagyszalonunk kényelmes ülőhelyekkel körülbelül 55-60 fő befogadására alkalmas. Többen is elférnek, ha állófogadás vagy lazább elrendezés a cél, de ülőhely szempontjából ez a létszám biztosítja a komfortosabb elhelyezést.
9. Készülünk új fagylaltízekkel a szezonra?
Igen! Mindig próbálunk valami újdonsággal előrukkolni, hogy a fagylaltkínálatunk friss és izgalmas maradjon. A nagy kedvencek – például a levendula, citrom és zero csokoládé – természetesen idén is megtalálhatók lesznek a kínálatban, de készülünk új, különleges ízekkel is, amiket érdemes lesz megkóstolni!
10. Van lehetőség csak pár órára kibérelni a helyszínt, vagy kizárólag egész estére lehet foglalni?
Természetesen lehetőség van rövidebb időtartamra is lefoglalni a helyszínt, ez mindig az adott esemény jellegétől és a rendelkezésre álló időpontoktól függ. Érdemes előre egyeztetni, hogy megtaláljuk a legjobb megoldást!
11. Biztosítotok személyzetet a rendezvény idejére?
Alapvetően a helyszínbérlés nem tartalmaz felszolgáló személyzetet, de igény esetén tudunk segíteni a szervezésben, például italfelszolgálás, újratöltés vagy egyéb kiszolgálási feladatok terén.
12. Van lehetőség saját étel vagy ital behozatalára?
Igen, de fontos tudni, hogy a helyszínbérleti díj kedvezményesebb, ha a fogyasztás teljes egészében tőlünk történik. Ha saját italt szeretnél hozni, azt előzetesen egyeztetni kell velünk, és a bérleti díj ennek megfelelően alakul. Külső catering szolgáltató igénybevételére is van lehetőség, de ebben az esetben nem vállalunk felelősséget a külsős ételek minőségéért.
13. Milyen időpontokban érhető el a tárlatvezetés?
Minden tárlatvezetés előre megbeszélt időpontban érhető el. A cukrászda nyitvatartási idejében természetesen van mód az épületben való sétára, de ez esetben kizárólag előadás és tájékoztatás nélkül.
14. Kapható cukor-és laktózmentes fagylalt?
Gyümölcsös ízeink szinte egytől-egyig laktózmentesek, emellett folyamatosan bővülő kínálatunban állandó helyt kaptak a ZERO ízek is. Hatalmas érdeklődésre való tekintettel az idei évben hozunk új ízeket is. Az előző év sláger ízei voltak: ZERO csokoládé, ZERO málna, ZERO pisztácia. Ezek mind természetes édesítőszerekkel készülnek.
15. Elfogadtok bankkártyát, vagy csak készpénzes lehetőség van?
Igen, bankkártyát is elfogadunk, valamint egyes elektronikus fizetési módokat, és szezonálisan kedvezményre jogosító kuponokat (érdemes követni oldalainkat, gyakran hirdetünk nyereményjátékokat).
16. Lehet-e kedvezőbb a bérleti díj, amennyiben nem kérünk takarítást előtte, vagy megcsináljuk mi magunk a rendezvény végét követően a mosogatást, takarítást, elpakolást?
A bérleti díj minden esetben tartalmazza az előkészületeket, a terítést, valamint a rendezvény utáni elpakolást, takarítást és mosogatást. Ezek nem választható opciók, mivel csapatunk gondoskodik róla, hogy a terem mindig az elvárt minőségben, megfelelő elrendezéssel és tisztasággal álljon rendelkezésre. Ez nem az árképzés miatt van így, hanem azért, mert mi ismerjük pontosan a helyszín minden részletét – tudjuk, hová kell visszatenni a berendezéseket, milyen tisztítási folyamatok szükségesek, és hogyan biztosítható a legjobb vendégélmény. Így Önnek csak az eseményre kell koncentrálnia, mi pedig gondoskodunk a tökéletes környezetről!